Vi fick platsen!!!

Igår ringde de från kommunen och sa att vi fick plats på Kojan!!!!!!! Eller styrelsen på Kojan måste godkänna det först men varför skulle de inte göra det?
Men det ser ut att lösa sig iallafall.
Så ni höll tummarna bra!!! ;)
.
Förra helgen var vi ju nere i Halmstad på Gymnastik SM och det var en riktig rolig helg tycker jag.
Riktigt bra gympa var det.
Uppsalas Mix körde riktigt bra och det var kul att se men de räckte inte riktigt att ta sig vidare till Winners Final. Men de ska vara nöjda tycker jag....
.
Vi fick sova på hotell, äta hotellfrukost och bara umgås.
Linus och Julius gjorde stan och Buslandet medan jag jobbade.
.
Jag satt ju som kommentator på Webtv tillsammans med Robert från Kennedy. Nu var det fjärde året och det flöt på riktigt bra och man blir mindre rädd för att säga tokigheter...
Det som var kul nu oxå var att man kunde skicka frågor via facebook som vi kunde svara på direkt.
Jag hoppas alla var nöjda som tittade oxå..
Nästa år har vi som mål att våra tjejer ska vara med på SM.
.
Hade en liten dip i går...
Det är så mycket som händer och ska hända nu i vårt liv så jag känner inte hur jag ska räcka till och hur jag ska prioritera...
Känns som jag gör dåligt jobb överallt..
så vi satt och gjorde en liten prio-lista igår.
Nu ska Gympan ha prio 1 till Italien
sen måste jag börja jobba som fan med mitt projekt. och jag vet inte var jag ska börja för det är så mycket och stort.
Vart ska jag lägga nivån i början?
När ska vi börja?
Vad ska allt innehålla?
Jag har ju en vision men jag kan ju inte få igång allt som jag vill på en gång, hur prioriterar jag ?
Ja, jag måste ju börja någonstans och det börjar jag med efter Italien.
*
Så grodan... hur gör jag i höst... De vill ha besked på måndag för de ska börja ha intervjuer nästa torsdag.
Min värsta fiende är att jag för lojal, eller så kanske är fel ord. men jag vill inte vara till besvär och vill inte göra det svårt för alla i mon omgivning men genom att jag tänker så så göra jag det så svårt för mig själv...
Kanske dags för att bli lite ego.
*
Det är lite mer jag ska prioritera bort med det kommer jag till sen när jag pratat med alla inblandade.
*
Idag ska vi till Klara och Christian.
Jag och Julius åker dit nu tillsammans med Klara och bara umgås. Det regnar ju så jag tänkte ta med mig regngrejerna, hink ochspade så kan kan leka i vattenpölarna.
Sen kommer Linus och Christian dit efter de varit på Jaktmässa.
Även Jocke, Stina, deras bebis, Henke och Mickan kommer.
Vi ska grilla rådjur.. mums

Kommentarer
Postat av: Eva E

Var ligger Kojan?

2010-05-30 @ 17:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0