En helt vanlig tisdag

Jag somnade inte igår när jag hade gruppen.
Det gick bra...
.
När jag väl kom hem sen så käkade vi middag, eller de andra hade ätit men det fanns till mig.
Julius var på sitt värsta humör och ville bara sitta i mitt knä..
Men vi städade huset sen hoppade vi isäng.
.
När vi städade under diskbänken, bakom socklarna så insåg vi att vi fått möss!!!
Så nu blir det inga sopor som stannar kvar inne över natten och vi ska skaffa råttfällor.
Jag är inte alls lika rädd för dem som jag var sist vi hade dem.
Jag tycker det är obehagligt men jag är inte hysterisk och känner inte att jag vill sälja huset och flytta till en lägenhet.
Så har vi Selma som är inne hela tiden.
.
Julius har fortfarande sina tidiga mornar nu går han inte upp och leker utan han vill ligga och mysa. Då kan man passa på att sova lite till..
Här har han lärt sig kullerbytta... nästan
.
I morse så mös jag lite med katterna
De blir mer och mer nyfikna.
Den som är mest livlig börjar gå okej nu och kikar över lådkanten. De ligger fortfarande i min låda i garderoben.
Så jag la dit en matta ifall den skulle tippa över.
.
Nu tänder vi väldigt mycket ljus hemma och det är en viktig sak för Julius när vi äter att alla ljus tänds.
Jag har köpt ljusen från Ikea...
när dehar brunnit upp ser de ut så här
hm, det är ju massa stearin kvar...
.
Nu ska jag på spinning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0