En bra start

Idag har jag en bra dag...
med tanke på B.U.S
.
Hade ett bra möte igår så dag känns allt riktigt roligt med det här.
Idag har jag varit runt på en förskola, en öppenförskola och BVC.
Har kontaktat folk som jobbar på förskolor och har barn på förskolor och frågat om de inte kan sätta upp lappar hos dem.
.
Jag har fått 36 medlemmar på min grupp på förskolan!
Men jag vågar inte gå in och kolla om jag fått någon anmälan...
Väntar den här veckan.
eller det kanske är någon som har någon fråga.
Kollar senare.
.
Julius hade en bra dag på förskolan igår.
Det känns skönt att han är tillbaka.
De hade firat kanelbullens dag och mumsat i sig en varsin bulle.
.
Sen hade jag laddat för att vi skulle ner på marknaden på Vaksalatorg...
Vi parkerade bilen och gick dit...
Det var tomt.
Fel vecka.
Vi gick in på Torgkassen och köpte lite frukt istället.
.
Sen gick vi vidare till Lasse och Annie och käkade mat och snackade lite.
.
Gissa sången





.
Inte så svårt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0