Fick mycket gjort

Igår så kom Kickan hit till jobbet och löste av mig så jag kunde åka runt till olika förskolor för att dela ut lappar.
Underbara Kickan. Hon passade även på att få ett vikariat som gympalärare på Katarinaskolan
.
Jag han bara till 4 ställen för det blev en del prat på de olika ställena.
Jag fick äta lunch i bilen
Pannkakor, det blev några över när jag gjorde matsäck till Julle på morgonen.
.
Åkte och hämtade Julius vid 14.30 sen hem.
Då var det dags att ta fram krattan och spaden igen och sätta igång med jorden.
Problemet nu var att det regnat hela dagen.
Det var så mycket tyngre än i tisdags...
Farmor och farfar tog hand om Julius.
.
Sen stack jag iväg och tränade tjejerna.
Alltid lika kul.
Nu börjar det närma sig tävling.
Vi åker ner till Halmstad och tävlar U-cupen den 13 november.
Sen är det JSM i Helsingborg första helgen i december.
.
Nu ska jag jobba vidare och vänta på att det ska komma in fler anmälningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0