Gympakväll

Hade en riktig myskväll igår med bästa tjejerna.
Det blev trångt men de fick plats.
.
Julius höll låda med tjejerna och han är som bestatt av just en tjej. Han har varit det i henne de senaste gångerna vi träffat gympatjejerna.
.
Men han fick några andra favoriter under det här dygnet oxå.
Jag hittade honom med båda händerna i en chipspåse och med hela munnen full.
Han hittade en godispåse men kom och frågade mig först om han fick ta.
Duktiga kille.
Han även lärt sig säga ett nytt ord idag...
Bumpa.
Någon som kan gissa vad det är?
Strumpa.

Han hjälpte en av tjejerna med hennes väska, vilken gentleman
.
Idag har vi varit och tränat tjejerna
och efter det har vi bara varit hemma och myst.
Kl är 21.39 och jag funderar på att gå och lägga mig. Är sjukt trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0