34 ÅR!!!

Ja man blir ju inte yngre precis.
Igår fyllde jag år...
34 år...
Jag och min morfar
Det blev en stressig morgon så jag fick ingen frukost på sängen.
Vi skulle lämna Julius kl 8 idag för vi fick inte ihop våra tider med att lämna honom 9.
Men det gick utan problem.
Man fick en kram och puss sen sprang han in och lekte.
Underbara duktiga unge.
På jobbet var det ganska trist, fick inte igång modemet så det blev väldigt ensamt.
Men det ringde en hel del och sen kom Klara och hälsade på med lite fikabröd..
Det blev bara en snabbis för efter ett tag så kom min morbror...
Han hade med sig en ros och ett kort...
På kortet stor det.
Steg 1 Åk hem till Nåntuna NU!!!!
<3
Ojojoj, jag blev alldeles nervös.
Det här är Linus så bra på och det blir alltid roligt vad vi än ska göra.
Även om det är så att vi ska äta på korvmojen i Månkarbor så blir det alltid kul på vägen dit.
Väl hemma så var LInus föräldrar där och de hade redan hämtat hem Julius. Linus var ju oxå där såklart.
Julius kom med en present till mig.
En spargris.
Det har jag verkligen velat ha, en riktigt spargris. Så jag fick en prickig en.
Fick champagne av Linus föräldrar + presentkortet till Högbobruk.
Sen sa Linus att jag skulle piffa till mig lite.
Sen satte vi oss i bilen.
Åkte mot Stockholm, och jag fick fortfarande inte veta vart vi skulle...
MEn i bilen så sa Linus att det vi skulle göra var min 33 års present. Eftersom det aldrig blev av att vi åkte till Högbobruk förra året.
Det var därför jag fick presentkortet av Linus föräldrar för det var förra årets present...
Men så tog han upp en låda och sa att det här är årets present.
I lådan låg ett papper.
Så stor det så här.
Tessans softardag 4 september
9.00 Frukost på sängen
10.00 Mys och Lek med Julius
12.00 Lunch på stan
13.30 1 timmes massage på Team Lars Massage.
17.00 Släkten kommer hem till dig och firar dig.

Du behöver inte tänka på förberedelserna för middagen det fixar jag!!

Underbart va!
Det här var en riktigt bra present!!!!!
Sen fick jag även ett presentkort som jag ska få shoppa lite kläder för.

Så nu ska jag bara hitta någon som har tid att äta lunch med mig på lördag...
Ja men när vi väl kom in till Stockholm så snurrade vi runt lite för att jag inte skulle ha någon aning om vad vi skulle göra.
Tillslut så hamnade vi på Djurgården och ett område som jag inte kommer ihåg vad det hette.
Och där skulle vi gå på Rockbjörnen.
Det var väldigt trevligt, bra uppträdanden goda hamburgare och förbannat kallt.
Hela festen vari tält för de ville ha lite festivalstämning.
Jag har inte tagit med mig någon jacka. Brr
.
Jag kom iallafall fram till att jag inte skulle kunna vara någon vimmelfotograf för jag känner inte igen någon kändis. Eller det gjorde jag men tex hade jag aldrig sett hur Oscar Linnros såg ut,
Sen stod fotograferna och fotograferade folk jag aldrig sett förr..
Jag är väl för gammal...
.
Jag hade iallafall en fantastisk dag och kväll.
.
Nu måste jag fortsätta jobba lite.


Kommentarer
Postat av: Linda H

Måna grattis kramar till dej i efterskott!

Ha en underbar lördag!

Kram kram

2010-09-04 @ 08:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0