Åhhh

Nu är det kaos hemma igen.
Nu fixas de sista takstolarna i varddagsrummet + den öppna spisen.
Så det har spacklats och slipats och målats sedan i söndags.
Söndag och måndag så dammsög vi och moppade golvet innan vi hoppade isäng men sen blev det hopplöst så har låtit det vara tills det är klart.
Eller det ska målas en sista gång ikväll så vi dammsuger nog innan det...
Ja det ser ju ut som det gjorde i januari när vi flyttade in...
Väldigt vitt jag vet, men vi ska ha lite färger på allt  annat så jag tror inte att man kommer uppleva det så vitt...
Hoppas jag iallafall, då får vi sätta upp någon tapet på någon vägg.
Det är ju planen men vi måste känna oss klara någon gång och sen kan man göra sådana saker.
.
Igår var Linus så fräck och bjöd in oss på middag hos några kompisar till oss inne i Nåntuna.
men det var väldigt trevligt och gott.
Julius och Line (deras dotter) leker så bra och jag tror att de kommer ha kul tillsammans i framtiden.
.
När Linus var ute och hängde upp hängrännor så följde ja och Julius med ut och lekte.
Vi gick bland stenar och sly och då lät det såhär:
Man ser inte så mycket men man hör...
Det är så underbart med barnskratt.
Man blir så lycklig i själen.
.
Nu ska jag jobba, har en massa jag ska hinna med idag.

Kommentarer
Postat av: Linda H

Det skulle va roligt att ses. Måste få komma hem till dej och se hur ni har det. Kram kram

2010-09-24 @ 09:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0