Är lite avundsjuk

... på personalen på Kojan.
De får spendera så mycket tid med Julius.
De lär känna honom på ett sätt som vi inte kommer göra. De är en stor del av hans uppväxt de närmaste 4-5 åren.
Även om jag skulle vara med en dag på förskolan så skulle han inte vara samma person som han är när jag inte är där.
Just nu märker man att han trivs som fisken i vattnet och det har jag sagt förrut.
Men nu när man lämnar honom så har han så bråttom in så han glömmer bort att kramas.
Idag så hade Linus inte fått någon kram... för han sprang in till sin kompis Hanna med en sko på sig.
han hade inte tid att ta av sig den. hahaha
.
Igår när jag hämtade så var de påväg ut allihopa.
Alla de stora barnen skrek "Julius, nu kommer din mamma, nu ska Julius hem" Han kom ut genom dörren och såg mig, jag fick ett leende. Men sen sprang han med de andra barnen för att kolla på Lammen som är på utanför...
Ingen kram som man brukar få.
.
Det här är ju jättebra och jag tycker det är fantastiskt skönt att det funkar så bra.
Men som sagt, jag är lite avundsjuk på personalen på Kojan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0