Helvetesnatt

Jag kom hem sent från träningen igår som för övrigt gick väldigt bra. En tjej, Elsa körde ett nytt varv.
Annars så hade vi en helvetesnatt här hemma.
Julius vaknade 1 och ville inte somna om. Han ville leka.
Han gick upp, gick till kylskåpet och tog fram sin playdoo deg och ville baka... kl 1 på natten?!
Vi försökte med allt för att han skulle somna om, han fick välling, vi sjöng, vi mös.
Men han var som en mask och ville inte ligga, han ville leka och försökte dra med oss in i sitt rum...
Jag satte mig och läste en stund
Sen orkade jag inte mer så jag somnade och Linus fick leka vidare...
Kl 03.40 somnade han!!!
Vaknade kl 8 och var hur pigg som helst hela dagen...
Somnade dock kl 19.30.
.
Vi har flyttat över hans säng in i hans rum nu igen. För jag tror att han kan bli lite störd av att vi kommer in och lägger oss att läsa en stund...
Håller tummarna.
.
I morgon så drar jag mamma och min moster upp till Högbobruk för ett spa-dygn. D
Det ska bli så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0