Jag håller på att bli tokig.

Julius sover så dåligt nu för tiden!
.
Förr sov han lugnt till 4 då lyfte vi över honom och han sov vidare till 7...
.
Nu vaknar han hela tiden, han drömmer och skriker så fot nappen åker ur munnen.
Han vrider och vänder på sig.
Sen ska han upp vid 6...
Men i natt, då skulle han upp kl 4!!!
Jag trodde inte det var sant...
jag låg kvar och han blev så arg, stor och drog mig i armen, skrek hysteriskt...
(Lilla Julia)
Då gick jag upp och gav honom välling.
Då blev han lugn en stund men ville inte somna om.
Efter en stund så gick han upp igen och stod och grät vid sängkanten.
Så jag tog täcke och kudde och la mig i soffan...
Barnprogrammen hade inte börjat?!
.
Men han ville leka med bilarna, och då fick jag inte ligga i soffan utan jag skulle sitta på golvet med honom fast bilarna stod precis nedanför.
Han visste väl att jag skulle somna.
Men jag gav mig inte, då gick han till väggen och dunkade huvudet i väggen?
Då gjorde det ont och ville då kramas lite.
Efter ett tag så ville han ligga lite i soffan men då var kl 6...
Vi åt frukost i soffan och bara mös.
Då var han den vanliga lilla goa killen.
Vad är det som händer med honom?
Är detta normalt?
Hans tålamod när någonting går fel finns inte...
Jag får hoppas på att han bara är trött och uttråkad på att vara hemma...
Vi åkte till förskolan och han var som en solstråle och sprang in och lekte.
jag varnade att han förmodligen skulle somna innan lunch.
Vi får se hur det går.
Jag är iallafall sjukt trött...
sen kl 15 ska jag vara planeringsförälder på förskolan mellan 15-17.
Jag vill sova.
Fredagsmys i sängen (vi hade tvn där medan det målades om i v-rummet.)

Kommentarer
Postat av: Eva E

Stackars dig....Det dåliga humöret är säkert trötthet och han lär väl inte vara helt frisk redan? Om de oroliga nätterna fortsätter får du väl prata med nån kunnig person som kanske har nåt bra tips. Vet inte om din barnavårdscentral är rätt ställe men kanske en barnläkare eller nåt liknande. Att inte få sova är ren tortyr! Kram

2010-09-28 @ 16:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0