Jobbdag

Idag har jag faktiskt gjort en massa på jobbet.
Jag har gjort klart min drömvision. Eller det kommer säkert fyllas på en massa men jag har gjort en början iallafall.
Jag har förklarat B.U.S
Jag fick tips av underbara Katrine om var jag ska göra hemsidan.
Vi ska diskutera lite hemma ikväll om hemsidan sen ska jag börja med den i morgon.
*
Jag måste bli klar med min logga oxå så jag kan trycka upp lappar så jag kan ut och marknadsföra mig.
Det är snabbt om jag ska kunna dra igång med 3 och 4-åringarna i oktober.
*
Har varit lite neggo till det här den senaste veckan men det är för att jag känner att jag inte vill dra igång det här själv.
Men eftersom det inte kommer bli så mycket pengar till en börjar så kan jag inte ta in någon till och ge den en lön...
Jag skulle vilja ha någon att bolla med.
Jag kan ju ingenting.
Bara det jag vill göra med mina grupper men inget om hur mans startar ett eget företag...
Sen är det väldigt ensamt att sitta här hela dagarna
*
Ja jag hoppas jag lär mig så att det blir någonting av det här.
Det skulle ju vara så kul.
*
Idag har det varit så underbart väder så jag gick ut en stund och satte mig i solen.
underbart.
Jag måste unna mig lite såna stunder någon gång per dag.
Blir ju knäpp annars.
*
Nu ska jag avsluta här och vänta på att Julius och Linus kommer hit och hämtar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0