Middag i Björklinge

Efter jobbet så åkte jag direkt och hämtade Julius på Kojan.
Vi åkte och handlade lite mat innan vi åkte vidare till Babyland...
Där köpte jag en Potta till Julius... ja vem skulle annars ha den.
Han tycker det är så kul att sitta på toaletten så jag tänkte vi kanske ska uppmuntra det och även ha en potta.
Någon gång kanske det kommer någonting...
De hade även en mattermos och en barntermos som jag passade på att köpa  eftersom Julius ska på sin första utflykt med matsäck på torsdag.
Sen åkte vi ut till mamma och käkade mat.
Hon hade sparat spisen sen hon var dagmamma så den tog hon upp + att hon köpt en pizza med div redskap. Det satt han och pillade med i en timme.
Delade pizzan och bjöd mig...
När han hjälpte mamma att laga mat så ramlade han ner från stolen och slog förmodligen i munnen i diskbänken.
För när mamma plockade upp honom så rann blodet ur munnen.
Samtidigt så hade han en korvbit i munnen som var alldeles blodig så det såg ut som att han hade bitit av tungan.
Jag blev livrädd för jag förstod verkligen inte att han hade något i munnen förrän mamma sa att jag skulle hjälpa till att få ut maten ur minnen.
Usch, det var otäckt.
Men det var okej.
Strängen under överläppen och tänderna hade fått sig en smäll.
Tänderna sitter kvar och han kunde äta som vanligt så det är nog ingen fara.
Trött ät och jag saknar Linus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0