Stora beslut

Ska jag göra det här?
Det är frågan.
Skulle jag ha kommit med ett beslut igår kväll/natt/morgon så hade jag hoppat av det här.
Jag känner mig verkligen ensam i det.
Behöver sitta och bolla allt med någon.
Nu kommer man med idéer men det är ingen som säger: Fan vad bra. det kör vi på. Så kan man göra så här...
.
Ja ni förstår.
.
Tommy, min morbor skulle vara den men har bestämt sig för att inte köra vidare.
Han känner nog som jag, att det är så mycket frågetecken fortfarande.
Det är lite flummigt allting fortfarande
Och jag tycker inte att han ska fortsätta heller om han inte känner eller brinner något för projektet, det blir inte bra för någon.
.
Men det är ju för ingen av oss har dragit igång med det viktiga och tagit beslut.
Vi har nästan väntat på att Linus ska ta tag i saker. men han har ju absolut inte tid!
.
Så då är det jag...
Och jag har lätt att strunta i saker när jag tycker något är jobbigt.
De här tvivlen kom här om dagen för jag skulle ut till alla förskolor med information och oktober kurserna.
Då kände jag.
Kan jag det här?
Tänk om ingen anmäler sig?
.
Sen måste jag komma med ett beslut till Grodan (mitt jobb) den 19:e
Ska jag säga upp mig?
Kan jag få 6 månader till?
Vill jag tillbaka?
Vad ska jag göra annars?
.
Jag vill ju verkligen det här men jag vill att det ska vara igång och inte jobba upp det.
.
Idag har vi ett viktigt möte, jag och Linus
I helgen ett annat viktigt och ett möte som jag verkligen vill ska gå bra
Sen på Måndag har Linus ett viktigt möte ang det här projektet...
.
Sen  vet vi.
Men innan dess så ska jag ut till förskolor i morgon förmiddag och dela ut lappar till 3- & 4-åringar
Då finns ingen återvändo.
Kommer iallafall köra hösten.
.
Fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Morgan

Du ar som klipt och skuren for ditt projekt om jag har fattat ratt. Jag tror du har oanade resurser, kor sa det fraser. Klart det ar lite laskigt. Men som en vis advokat sa en gang: Ingen risk ingen champagne...

2010-09-30 @ 18:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0