Trädgårdspyssel

Idag åkte Linus ut på landet med Julle så jag skulle kunna pyssla lite här hemma.
Tidigare under helgen så har jag fixat mitt målarslarv av målningen av huset. Så jäkla tråkigt jobb men nu är det klart iallafall.
Så idag skulle jag bara småpyssla här hemma.
Martina och Jack kom hit på förmiddagen så vi hade en trevlig och mysig dag med sillunch och prat. När de åkte hem så passade jag på att åka till Blomsterlandet för att prata med dem om hur jag ska fixa i mina lådor vid trappen upp till garaget.
Fick många bra tips.
Jag som är ny på det här och det är kanske självklart för alla andra men alla perenner man köper nu som blommar blommar vid samma tid varje år.
Låter ju självklart nu när jag skriver det. men jag ska alltså gå till affären och köpa blommor en gång i månaden om jag vill veta hur de ser ut. haha
jag visste inte det här.
När jag ändå var där så passade jag på att köpa blommor och krukor till den lilla trappan i häcken.
Nu vill jag bara gör mer!!!
Kul med pysslandet och det blir ju så fint.
Nu ska jag städa huset.
BYe bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0