Lite uppdatering

Måste kanske berätta fortsättningen på mitt kaos.
.
När jag gick ner i källaren så såg jag att mätaren var borttagen, så någon hade varit där och fixat iallafall.
Jag ringde Fastihgetskötaren och frågade hur det gått.
Det var inget fel på pumpen!
det var fel på mätaren som larmade hela tiden...
Klart att jag gjort fel med att inte fyllt på kloret men det var inte mitt fel att det inte gick att få igång allt. puh
Men genom att mätaren var trasig och det är den som fyller på kloret automatiskt så blir det mer jobb för mig.
Jag ska ta vattenprover 3-4 gånger per dag och se till att värderna ser bra ut annars ska jag se till att starta klorpumpen manuellt...
Än så länge har det gått bra iallafall.
.
I kväll ska jag snabbt hem efter jobbet för att göra en god pizza till oss sen ska vi på hemligeter.
I morgon ska jag träna tjejerna och jobba lite på Svettis men har en lugn kväll...
B.U.S för mig på söndagen och LInus ska köra något lopp i Sandviken. Julius ska vara hon mamma.
.
Ja jag tror inte det hänt så mycket mer.
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0