Nattsuddare

Nattsuddaren var tillbaka inatt.
Julle och jag somnade kl 20.15 ungefär men sen vaknade jag när linus kom hem vid 21.30 men somnade om ganska snabbt igen
Jag mådde inte bra igår, kändes som att jag skulle bli magsjuk men det la sig under natten.
Men...
Julius vaknad kl 2.
När han har bestämt sig för att gå upp så går det verkligen inte att få honom att lägga isg igen.
Han skriker och är som en ål.
Det är bara att gå upp så att en får sova iallafall.
Den här gången så ville han ligga i soffan och titta på tv.
Så jag bäddade upp, gjorde lite välling och så tittade vi på Arkiv X.haha
Han låg och mös med Smulan i två timmar sen somnade han.
Igår efter förskolan åkte vi hem till Frida, Filippa och Elvira
Det var längesedan vi träffades men det är alltid liga mysigt.
Julius lekte med Filippa och Elvira i deras rum och jag och Frida kunde sitta i köket och prata.
När Elvira vaknade i morse hade hon fått vattkoppor så nu tror jag faktiskt att Julle kommer att få det om två-tre veckor.
Det gör absolut ingenting... han ska ju ha det någon gång.
I morse fick Julius lite sovmorgon, Linus fick ta lämningen lite senare idag eftersom han var upp och nattsuddade lite.
Jag vet inte om jag berättat det men han älskar att leka vid sin nya spis.
Han lagar något och vi ska smaka.
Och han ger sig inte förrän vi säger bläääää.
Säger vi mmm så har han i lite salt och låter som att han spyr för han vill att vi ska säga så...
det roliga är att han plockar upp saltet från golvet. haha
.
Nu ska jag ut på en lunchpromenad

Kommentarer
Postat av: Stina

Sötnosen!!!

2011-02-04 @ 17:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0