Fredag

Det är fredag och solen lyser.
Jag köpte en pyjamas till Julle en men vit och brunrandiga brallor och en brun tröja med rosa svampar på.
När han fick den på sig så visade det sig att tröjan var lite av en tunikaaktig. haha
Lilla Julia. hahaha
Just den där blicken gör ju mer att han ser ut som en liten flicka.
Den åker inte upp så lätt iallafall när han sover.
Han var ju med mig här på jobbet i onsdags och när vi åkte hem så gick vi och hälsade på fåglarna.
Vi hade inte riktigt kläder som passade för -10 så det blev ett snabbisbesök innan vi fick hoppa in i bilen och åka hem.
.
Ikväll ska Linus på personalfest... De ska på Flustrets nyinvigning...
Tänk att få gå på en sån, personalfest alltså.
Jag och Annie får ha någon slags personalfest någon gång kanske. ;-)
Jag och Julle ska ha fredasgmys.
Vill någon komma och hålla oss sällskap så är man hjärtligt välkommen.
Hör bara av er innan.
Vi ska göra fruktsallad och mysa
.
Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0