Sångfågel

Julius har börjat sjunga med i sånger... eller han försöker och det låter väldigt kul
Hade en film här men jag kan fortfarande inte lägga in filmer... Grrr
Han låter iallafall mest men snart så då kommer han sjunga på riktigt... Hehe
Vi har mycket musik hemma just nu.
Vi dansar, vi spelat Kazzo så öronen går av så spelar vi på pianot någon gång varje dag.
Vi sjunger när vi ska gå och lägga oss.
Julius har hittat en ny sovställning han ofta sover i.
Rumpan upp i vädret.
Är det verkligen skönt och avslappnande att sova så här?
Vi sov hos mamma och pappa i lördags eftersom jag skulle ha B.U.S-ungarna och Linus skulle åka något skidlopp uppe i Sandviken och då behövde vi inte åka ut och lämna honom så tidigt.
*
B.U.S gick bra och det var kul och jag var helt slut när jag kom hem.   Det har ju gått från 3 grupper med totalt 20 barn till 6 grupper men 67 barn.
Jag hoppas alla var nöjda.
Fick hjälp av Sofie, Tove och Elsa i truppen och det var väldigt skönt.
Så nu ska jag tänkte jag höra om tjejerna var intresserade att hjälpa till och samtidigt få pengar till truppkassan.
Hoppas de nappar på det.
*
Jag vet inte om jag berättat det att katterna flyttade förra veckan.
Vi behöll en och de andra två flyttade till Storvreta.
Det kändes verkligen skönt och jag tyckte inte alls det var jobbigt.
Vi behöll "maja" som vi döpte om till Smulan
och här är hennes favorit plats.
Hon är väldigt lik Selma
Här är mamma Selma.
.
Nu måste jag jobba lite

Kommentarer
Postat av: Linda H

Hej! Jag har också haft problem med att ladda upp filmer, jag kontaktade blogg.se och fick veta vad som var felet. Hör av dej så ska jag förklara, om det nu är samma fel vi har. Kul att det går så bra med barn grupperna. Kram

2011-02-01 @ 09:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0