Vattkoppor?

Igår upptäckte jag massa prickar på Julles rumpa något jag inte skulle ha reagerat på om in Julius hade varit hemma hos några kompisar för två veckor sedan som fick vattkoppor dagen efter.
Jag tyckt de röda prickarna hade vita pluppar längst ut på utslagen.
Men samtidigt kändes det mer som några andra utslag.
När vi vaknade på morgonen var de flesta utslagen borta och de som var värst igår hade lagt sig och var bara små röda prickar.
Han fick vara hemma från förskolan för säkerhetsskull och följa med mig till jobbet.
Vi har städat ett omklädningsrum, tagit vattenprover och gjort rent ett av filtren.
Nu ligger han och sover i pentryt på min dunjacka för jag glömde såklart att ta med mig en vagn.
Nu ska jag käka mat.
Berättar mer om min annons och responsen på den lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0