julius<3

Just nu är Julius i en sån underbar period.
en liten kille som verkar trivad med livet.
De som varit jobbigt ett dag går som en dans på rosor...
Tandborstningen... Vi jagar trollet som hoppar runt på tänderna
Blöjbyten... han har börjat kissa i buskar och toalett så det kul att ta bort blöjan.
Just det där med kisseriet är så kul.
För bara två veckor sedan så sa jag till någon att det kommer verkligen ta tid det här med att få honom att gå på toaletten eller potta för han är verkligen inte intresserad.
När vi var på landet så sprang han naken. han började kissa och sa "Mamma Tiss". Kom Julius så springer vi till busken.
Där kissade han och tyckte det var så kul.
Så inte en enda gång kissade han på sig den helgen.
Så nu springer han mest runt naken hemma men har börjat anvädna kalsonger ibland.
Så fort vi ska någonstans så har vi självklart blöja... men det är ett steg på vägen.
Jag har känt sån kärlek till honom den här veckan, lite mer än vanligt och har verkligen längtat efter att få åka från jobbet och hämta honom.
Vi pratar och myser hela eftermiddagar.
Här hjälper han mig att handla blommor
Jag vet att det kommer komma trots igen så jag tänker passa på att njuta.

Kommentarer
Postat av: Linda H

Kan det vara en pinne han håller i handen på öeversta bilden ;) Sötnos.

Ha det så bra, kram

2011-06-18 @ 10:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0