Fest

Idag är det fest.
Tommy, min morbror har fyllt 50 och ska ha fest.
Det ska bli riktigt kul och jag har köpt nya kläder och skor.
Jag är lite krasslig och Linus har feber så det kommer bli lugnt men det är ju perfekt väder för fest.
.
Den här festen skulle varit i mars men Tommy blev sjuk och då hade vi fixat det så bra med barnvakt och planering. Nu när det blev ändrat så bara tog vi för givet att det skulle funka på samma sätt. Vi glömde alltså att fråga Linus föräldrar om Julius kunde sova hos dem.
Det kom vi på i måndags och frågade direkt och de kunde inte för de var inte hemma.
Då fick vi lite panik.
Men då ringde vi Martina och Jocke och frågade om de ville kunde tänka sig att passa Julius.
Och det kunde de.
Så nu är Linus och leker med honom där en stund innan han kommer och hämtar mig här på Svettis.
.
Jobbar nämligen till 16 och festen börjar kl 16.00
Cafét är öppet och sen har vi en bokning i badet kl 16-18 som ska förberedas.
Nu ska det skäras frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0