Sjukstuga

Här har det snörvlas och sovits i två dagar,
På Nyårsafton så fick Julius feber vid 21-tiden och däckade och då tänkte vi att vi kunde vara kvar till 00-slaget iallafall och sen åka hem.
Men han vaknade vid 23.30 och fick se fyverkerier och sen åkte vi direkt.
Men han ville inte sova något mer och hade 39,5 i feber. Han var så gnällig och vägrade ta en supp. Han fick verkligen panik och då kände vi att vi inte ville tvinga upp en supp i rumpan på honom. Linus fick börja sova så skulle vi bytas av om han inte somnade...
Sen fick han ont i örat och ville ha medicin i örat, han grinade och det var ingen film som dög.
Vid 4 så började barnprogrammen och JVM-matchen så då kunde vi ligga i soffan ialllafall.
Kl 7 pallade ag inte mer så då väckte jag Linus så han fick ta över.
Julle somnade kl 9 och sov till 14...
Men vi låg i soffan och i sängen hela dagen.
Sen kom febern tillbaka på kvällen så vi tvingade i honom flytande Alvedon som han spydde upp tillsammans med vällingen och allt hamnade på mig...
Men sen somnade han vid 23 och sov hela natten, men idag är jag helt slut...
Så än har vi inte gjort så mycket
Vädret är trist oxå så man känner inte för att göra något. men vi ska åka till mamma för Julius ska vara där medan jag är på Ultraljudet.
Bebisen låg ju så konstigt sist så de kunde inte kolla allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0