Närmar sig

Sa til Linus i morse att jag känner mig så pigg i kroppen trots att jag gått upp 9  kg mer än förra gången. Jag har inget minne av hur jag mådde förra gången. Men så kom jag på att jag loggade lite mer då än vad ag gör nu. Hm.
.
Jag var en riktig gnällspik. Jag kanske hade ondare men jag komme rinte ihåg det., Men det varkade vara tungt då...
.
Jag sak iallafall snittas nästa torsdag, den 24:e, om det inte sätter igång tidigare.
Känns bara så konstigt att jag kan lämma Julius på Förskolan sen åker vi in och tar ut en unge.
Jag vet att det inte är så enkelt och att det är en bukoperation mm men det känns komstigt att veta att den verkligen kommer då.
.
Vad blir det då?
Ingen aning. Det skulle vara roligt med en liten tjej men enklare med en kille. Ja det visar sig.
Vi har lite förslag på namn.
Lova eller Ines. Julius vill Alice. Och det tycker jag är superfint men hans bäst akompis heter så... Men det skulle ju vara lite kl om han verkligen fick bestämma namn. Vi får er
Ville vil vi att bebisken ska het om det blir en kille, vad det blir för riktigt namn vet vi inte eller ås döper vi honom vill Ville.
Nu skajag iväg och hämta Julius på Kojan. Jag har köpte ett par rosa solglasögon till honom för han har tjatat en vecka om att han vill ha "rosa solögon". Får se om det var det han ville ha.
Sen blir det lek hos Line en stund innan maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0