Alice, nya renoveringar...

Ja det är en del som ska hända i vårt liv den närmaste tiden.
 
Vi har sålt huset och köpt ett nytt renoveringsobjekti Bergsbrunna. Bättre läge mer barnvänlig närmiljö och ett större hus, om vi nu behöver det.
Den 24:e ska vi börja renovera och hoppas att vi flyttat in till jul så vi kan fira där.
mycket planering igen.
 
Har nu suttit och läst gamla inlägg och jämfört Alice och Julius om hur de har utvecklats. Kul att jag skrev så mycket om julius och känner att jag kanske ska skriva om henne oxå. Kul för henne att läsa om sidan finns kvar närhon blir stor...
De är ganska lika iallafall
 
Kändes som att Alice var tidigare än Julius i motoriken men det stämde inte märkte jag nu när jag läste här på bloggen.
Nu har iallafall Alice kommit upp på alla fyra och står och gungar. Är påväg att sätta sig närhon står på alla fyra Vill gärna hoppa när hon står upp.
Hon fick en tand när vi var på kanarieöarna, hon hade feber i två dagar och är fortfarande lite gnällig tycker jag. Men det går kanske över. 
I morgon ska jag på utbildning på Öppna förskolan om trots och syskonbråk. Kan behövas så jag vet hur jag skahandskasmed Julle.
Men först är det Föräldrarfrukost på Kojan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0