Sjuk

Jag har feber och jätteont i halsen...
Att vara mamma och sjuk samtidigt är ganska jobbigt. Hade inte tänkt på det förr men man kan verkligen inte ta hand om sig själv som man alltid gjort när man är sjuk.
Nu har jag haft tur den här gången för Linus tagit ut sina pappadagar och vi är ute på landet med farmor och farfar, så jag har verkligen fått ta hand om mig. Men man har ständigt tankarna på Julius, för det ska ju matas mellan varven.
Igår fick jag gå och lägga mig kl 2 och hade pumpat ut två måltider och fick sova till kl 7!!!! 
Det var helt underbart och nödvändigt.

Idag blir det mest att vara inne och bara ta det lugnt och hoppas på att det går över fort. Linus får gå på promenaderna och underhålla Julius.

Fick en massa bilder av Katrine igår. Det fanns många fantastiska bilder här är ett.

  

Kommentarer
Postat av: Anna

Nä usch stackare! Det e verkligen inte kul att vara sjuk samtidigt som man ska ta hand om sin lille plutt! Hoppas du kryar på dig fort! Vilken underbar bild på er fina Julius! Kramar!

2009-04-17 @ 13:02:44
URL: http://mammaotindra.blogg.se/
Postat av: michaela

Men vilken magiskt fin lite krabat! Stort grattis till er Tessan! Kram från michaela på gympan

2009-05-05 @ 20:11:11
URL: http://www.flickotankarblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0