Ingen el

Var iväg och tränade tjejerna kl 8 i morse!!! Det var dags för den sista tematräningen, och det var mönster och styrketävling... 
Började med vem som kunde köra flest kullerbyttor på en minut och fortsatte därefter med flest stilla stående salto på samma tid. De som körde flest körde 48 kullerbyttor och 25 salto så de var rätt så illamående ett tag men de kämpande på ganska bra med de riktiga styrkeövningarna.
Vinnare var inte helt oväntat Lovisa och hon fick ett fantastiskt fint linne med grönt mönster.

När vi kom hem så var grävmaskinisten hemma hos oss och hade redan ställt upp lekstugan vid vägen. De som köpte den kommer i helgen och det bliv enklare för dem att lasta den när den står där.
Grävaren hade även grävt en väg och lagt på grus ner till huset  från garaget för att allt ska bli lättare att komma fram under ja ni vet vad.
När de skulle gräva fram lite rör så råkade han ha av elkabeln till huset så vi har inte haft el på hela dagen och kommer inte att få någon förrän i morgon förmiddag. Så nu är vi hos LInus föräldrar för att duscha och sova.

Annars har M hjälpt oss att riva lite, tömt Garummet som vi kallar rummen under garaget och städat upp i garaget.
Mamma kom och hjälpte oss med Julius så jag kunde grilla hamburgare... Vi har ju ingen spis och inget vatten.
Hoppas verkligen att allt fixar sig i morgon.

Vi har även varit på Coop och handlat idag och jag lyckades glömma min plånbok i kassan så jag fick åka dit och hämta den efter en massa letande.
Det är tredje gången jag tappar eller lägger bort min plånbok den senaste månaden. Är så tankspridd...

Nu måste jag sova. Ingen bild idag, är inte hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0