Dan före dopparedan

Huset är färdigstädat!!! Eller jag ska dit och tömma diskmaskin, bädda rent och ta med det sista.
Jag var där tillsammans med Julius från 10 fram till 13 och det var inte det enklaste att städa med honom dagandes i benet.
HAn har blivit lite så att får han ingen uppmärksamhet så blir han jättejobbig och ska kramas och vara i knät. Väldigt mysigt egentligen. Men ger man honom bara lite, en kram, lite prat så kan han nöja sig med det. Men jag ville ju bara bli klar i går så jag gav honom inget sånt och då blev han så klart ett plåster på mig.
Vid 13 tog vi en paus och åkte till Fyrishov för att lämna in gympalönen.
Tillbaka till huset och då kom Linus och hämtade honom så då gick det undan.
Vi var även till farbror doktorn med Julius. Han har sån jobbig hosta på nätterna så vi skulle kolla upp den och kanske få någon hostmedicin.
Det fick vi...
Som vi ska ta till natten så han får sova ordentligt.
Nu när han har hostat så mycket så har han inte vaknat av den... Det är vi som gör det och tycker det låter så jobbigt.
Så i natt har han inte hostat någonting och har sovit tyst och lugnt hela natten.
Idag...
Måste jag hämta ut biljetterna till juldagen.
Handla de sista julklapparna
Vi måste sätta in vår skinka i ugnen. 8 timmar...
Handla mat
Kolla efter något jag kan ha på mig på fredag.
Köpa bingolotter till Uppesittarkvällen.
hm... det var något mer men jag kommer inte ihåg.
Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0