Vi har flyttat

Men inte till vårt hus... Inte än.
Idag har vi flyttat till Luthagen och Linus föräldrars lägenhet och här ska vi bo till den 10 Januari sen hoppas vi på att vi kan flytta in i huset.
.
Flytten gick väldigt bra och på förmiddagen körde jag ett lass med grejer vi inte kommer att använda under de närmaste veckorna till huset i Nåntuna.
.
Hann även med en fika hos Vickan, Filip och Marcus. Filip är född på samma dag som Julius och det känns som att de kommer att bli kompisar framöver. Även Therese och Matilda var där och lekte även de är med i samma        f-grupp.
.
Åkte hem och packade ihop det sista innan Linus kom hem och vi käkade middag.
Sen tog vi allt och körde in till stan.
Så skönt att det inte är en riktig flytt där man ska packa ihop allt som finn i huset.
Det gick väldigt snabbt så i morgon åker jag och Julius dit och städar och tvättar upp allt.
Sen kan vi ta Julledigt.
.
Var även nere i huset...
Nu går det fort. Känns inte alls omöjligt att vi kan flytta in den 10:e. Det kommer absolut inte vara färdigt  men det är beboligt.
Längtar så mycket!!!!!
.
Pratade med Katrine idag, det var sjukt längesedan vi träffades.
Men vi pratade om Juldagen... och Vi ska gå ut på Juldagen!!!!
Ska köpa biljetter till Love shack på V-dala. Ska bli kul.
Linus ska oxå ut så vi ska höra med min mamma om hon vill bara barnvakt juldagen till annandagen. Jag tror hon vill om de inte har andra planer.
.
Vi ska hämta hem Sigge i morgon oxå. Har verkligen saknat honom och jag hoppas han kommer att vara på sitt gosigaste humör...
Han har säkert glömt bort mig...
.
Nu ska jag fortsätta dricka min öl och mysa med Linus i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0