Inget speciellt

Ännu en helg

Har inte så mycket intressant att skriva om just nu. Det har varit en helt vanlig helg men träning med tjejerna lördag och söndag men jag har varit ensam. L har varit i Orsa och åkt ett sidningslopp inför Vasaloppet.

I fredags åkte jag och L till hans brorsa för att kolla om de hade några barnsaker vi ville ärva. Vi fick med oss tre kartonger som vi ska gå igenom och se om vi behöver något. Har inte orkat ta tag i det än men det kommer väl upp på min lista inför veckan.

På vägen hem åkte vi till Micke, Maria och Leon för att ta en fika och kolla på Let´s Dance. Det är alltid lika trevligt att träffa dem.

På lördagen så tränade jag både seniorerna och juniorerna. det börjar gå riktigt bra för juniorerna nu och det är altid kul att gå till träningarna. Det börjar lossna lite för dem det varit motigt för ett tag och det är kul och man känner så mycket för dem. Sen hör det till åldern att de är så kritiska mot sig själva, kan inte se något positivt i något  om det börjar gå lite motigt och där har några tjejer hamnat... Men de ska bara veta att det går över även om det inte känns så just nu.

Jag får träna lite på att ha hand om tonåringar även om det dröjer ett tag innan vårt barn är där. Tror att tjejer är svårare att ha att göra med i tonåren än killar men det är kanske bara något jag fått för mig.
Jag gillar iallafall mina 17 tonåringar på gympan. 

Lördagskvällen tillbringade jag i soffan med godis och melodifestivalen. Tyckte att det var ovanligt bra låtar... Tyckte däremot att Marie kunde ha gått till andra chansen men helt rätt att inte Shirley Clamp inte gick vidare. Sen höll jag på att skämmas ihjäl när jag såg den där Jonatan!!! Vilken pinsam kille. Nog om melodifestivalen.

Idag sov jag länge och tog det lugnt hela förmiddagen, så lugnt att jag glömde bort att jag skulle ringa Frida för vi skulle hitta på något. Jag har inte träffat henne på hur länge som helst och vi sa att vi skulle höras idag och hitta på något. Få ta tag i det i veckan.

När jag kom till Fyrishov så var vi uppsagda i hallen utan att någon informerat oss om det. Så vi fick träna uppe i C-hallen tillsammans med 100 andra. Gick ganska så bra men det blev inte så mycket fristående, mest obligor och svårigheter men det var nödvändigt och jag tror inte tjejerna tyckte det var allt för tråkigt.

Nu sitter jag här i soffan igen och väntar på att L ska komma hem från Orsa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0