Shoppat lite.

En runda på stan

Nu kände jag att det var dags att börja göra lite klart inför att bebisen ska komma. Det är mycket som ska handlas in och jag har knappt börjat.
Så idag åkte jag in och åt lunch med l och det blev sushi!!! Fantastiskt gott. Sen gick jag på en liten shoppingrunda och köpte in lite startkläder.
Man kan bli helt galen när man gå in på barnavdelningarna. Men just nu får man köpa en liten grund eftersom man inte vet hur stor bebisen är och vad det blir för sort. Sen kan jag tänka mig att man får en del oxå.. Vet ju inte med det är det jag har fått för mig.

Så det här köpte jag.







Ett litet startkit med 7 olika plagg. Pyjamas, bodys byxor mm
Sigge ville vara med på ett hörn.


Mamma har varit i farten och stickat.



Det här är vår grund... 
Har vi glömt något viktigt?
Vi klarar oss iallafall första dagarna sen får vi väl fylla på om det skulle behövas.

Nu ska vi till L bror i Stockholm för att hämta lite barnsaker...

Ha en skön fredag







Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka söta kläder du har köpt. Jätte fina

2009-02-06 @ 16:14:01
Postat av: Mamsen

Vilka fina kläder. Undrar vad Sigge kommer att tycka om bebben. Mamsen

2009-02-06 @ 16:46:01
Postat av: eMiLiA

åååå pruttis va fina grejer!

2009-02-07 @ 16:52:04
URL: http://emstil.blogg.se/
Postat av: Eva

Kom ihåg att vi har en vagga om ni vill ha. Kram

2009-02-07 @ 22:20:00
Postat av: Lovisa.

Vilka fiina. <3

2009-02-17 @ 15:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0