Fortfarande sjuk

Fortfarande inget bättre med Julius, snarare tvärtom.
I natt så hade han närmare 40 grader och vi gav honom en supp men det känns inte som att det hjälper så speciellt mycket. Så det var ännu en natt med gråt 4 gånger i timmen.
Undrar hur länge man orkar hålla på så här.
Jag ringde 1177 i morse och undrade hur vi skulle gå tillväga eftersom Alvedonen inte hjälper så pass mycket så att febern går ner och hur länge man ska vänta med att träffa en läkare.
Vi skulle öka dosen med 1/2 supp och sen se till att han fick i sig vätska.
Jag tänker ring husläkaren i morgon och se vad de säger. Känns inte bra att han haft feber i tre dygn.
Just nu är han så gnällig. Han gråter för allt, jag är trött och har inte tillräckligt med tålamod. Då är det tur att vi är två.
Linus har jobbat hela dagen men kom precis hem så  jag fick gå in och vila en stund.
Min lilla skrutt, jag tycker så synd om honom. Det är jobbigt när ens barn är sjukt, man kan inget göra och han kan inte berätta vad han vill.
Fast det är väldigt mysigt oxå för man kan kramas och mysa mycket.
Nu väntar vi på att Julius kusiner med föräldrar ska komma hit och äta mat... Jag är så hungrig.
Nu hoppas jag att han blir frisk min älskade älskling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jobbigt när ett barn är sjuk,speciellt när det har hög feber,då behöver han bara lugn o ro,varför ska ni ha främmande just nu??kan inte det ha väntat??

2010-02-14 @ 19:41:08
Postat av: tove

hoppas han blir frisk :'(

2010-02-16 @ 20:04:04
URL: http://absolutaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0