Det värsta över?

Trotset har lagt sig... för den här gången kan jag tänka mig.
Vi valde våra fighter och bestämde oss för vad som var viltigt för oss... Borsta tänder och tvätta sig (framförallt vid blöjbyten)
De andra löste sig tillslut med andra metoder, han fick välja, trodde han och vi sa att antingen gör du det här eller mamma/pappa.
+ att vi bestämde att ha ansvaret varannan dag. Annars gick vi in och sa till honom båda två. Det var skönt att man kunde släppa det vissa dagar.
Nu har han en väldigt glad period. Leker väldigt mycket och orden kommer mer och mer. Har sagt både två-ords meningar och tre-ords meningar.
Snart så... kanske vi förstår allt han vill säga.
Idag är det söndag och det är superfint väder.
svårt att tänka sig att för 3 månader så tog jag det här fotot i bilen
längtar inte dit...
Jag jobbar idag och har inte så jättemycket folk än... men jag hoppas det kommer lite folk.
Jag gillar verkligen att vara här på jobbet.
Det är inte alls ångestfyllt att gå hit. Jag trivs så bra och jag gillar att jobba ihop med Annie även om det är så att jag skulle vilja jobba med henne hela dagar (hon har ju ett annat jobb oxå)
Jag ångrar inte en sekund att jag sagt upp mig från Grodan även om jag trivdes otroligt bra.
Kändes som att det var läge att byta jobb.
vem kan inte älska att jobba här.
Nu ska jag fixa lite.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0