Less idag

Tänk att man kan ha en sån här dagar då man är less på precis allt.
Idag är en sån dag..
.
Kom till jobbet och kollade på det här och började stortjuta
S04E17: Hela panelen börjar gråta – av ett tv-klipp
Som tur var så var det inga andra i huset just då.
.
Igår när jag skulle cykla hem från jobbet så tyckte jag det var så skönt att jag börjat ta tig i min motion...
Men jag fick snabbt känna hur dåligt tränad jag är. Det hade börjat blåsa som tusan och det var mot mig oxå. Jag stod upp och trampade på ettan men kom verkligen ingen vart.
Fyfan.
Ja det var kanske bra träning men det var för jobbigt.
Så nu ska det blåsa i två dagar har jag hört från säkra källor så det blir bilen.
.
Nu vill jag bara gå hem och dra något gammalt över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0