Uttråkad

Idag är det en tung dag. Har jätteont i fogarna och jag har inte gjort något speciellt för att få det. hm... Skulle vilja lägga mig i ett varmt bad, men vi har inget badkar... än.
Får ligga under täcket i den gamla vanliga soffan... Tråkigt!!!!

Ingen mus i fällan på över ett dygn och katten har verkligen lugnat ner sig. Idag har vi fogat igen alla hål vi vet de kommer in genom + att det kommer en gubbe i morgon förmiddag och lägger ut råttgift på vinden. ingen fara för katten sa han.

Ikväll ska jag på bio med min kusin Robin, vi ska gå och se Benjamin Buttons otroliga liv. 
Annars ska jag försöka sova lite sen ska jag nog baka bullar om inte jästen blivit för gammal.



Kommentarer
Postat av: Lena

Vad spännande att följa dig och magen!

Vila mycket för det tar på krafterna att föda barn.

Sköt om dig!

Elena (GympaMickes fru)

2009-02-17 @ 17:43:32
URL: http://cruelladelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0