Ny dag och Ny energi

Det hjälpte att ha en neggodag igår. Idag vaknade jag med ny energi och kände att idag kan jag göra mycket mer än igår.
Igår satt jag i soffan precis hela dagen och hade den tråkigaste dagen i mitt liv.
Mamma kom förbi och muntrade upp mig med en bukett tulpaner vid 18 och gjorde mig sällskap ett tag innan L kom hem och lagade  mat till mig. 

Jag fick sova hela natten oxå och tänk vad sömn kan göra mycket.  Jag tror inte att jag snarkade så mycket inatt heller så jag sov djupt.
 Det är något jag har börjat med de sista veckorna, jag kan vakna av att någon snarkar så högt så är det tydligen jag själv. haha pinsamt

Vad ska jag göra idag då?
Självklart ta det lugnt men jag ska ner på stan en sväng och se till att köpa den där snuttefilten jag tjatat om i en vecka. Kanske hälsa på uppe på jobbet och sen plocka lite här hemma.

Sen senare i Kväll åker jag nog till hallen och hälsar på Linnea som kommit hem från Brasilien.
Men vi ska hinna planera lite här hemma oxå... Vi ska skicka in ombyggnaden/utbyggnaden till stadsbyggnadskontoret i morgon så det är mycket som ska spikas. Som vad alla fönster och dörrar ska vara på fasaden.


Nu ska jag börja min dag...
och här kommer de senaste bilderna på min gigantiska mage. Kanske de sista.....





Kommentarer
Postat av: Linnéa

Herregud Tess!!! Är du säker på att det bara är en därinne?! haha.. enorm mage du. Ser fram emot att träffa dig snart. Pusspuss

2009-03-03 @ 13:56:06
Postat av: Pia

oj tjena vilken mage!! hoppas bebisen kommer snart och då vill jag se:)

2009-03-05 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0