Kalas, kräftskiva och äntligen själva

Det har varit en fullspäckad helg.
Klara och Christian hade en välkomst fest för lille Astrid ute på Lagnö i går. Jag och Julius åkte dit en sväng medan Linus åkte raggarbil med Richard i Uppsala på hans sista dag i Sweden.
.
Jag hann bara vara hos K&C en liten stund eftersom vi skulle vidare på kräftskiva vid 18.
Men vi hann med att bada, äta lite mat och träffa alla trevliga människor.
De förstod att vi höll på att renovera hemma för Julius använde precis allt som borrmaskin eller såg och lät som en sån oxå... Högt
.
En annan sak som han tagit efter är...
Jag hörde massa oväsen i tvättstugan så jag gick in och kollade..
Han hade satt i kontakten, satt på dammsugaren och dammsög. haha
Sen skulle han dra ut kontakten och ställa dammsugaren där den skulle stå.
Tur att det är ordning på en i familjen iallafall.
.
I fredags så var vi ju på Kojan igen, vi var pigga när vi gick dit kl 9
men vi fick åka hem kl 10 för då somnade han som en stock...
.
Efter att vi sovit och ätit lunch så åkte vi ut till landet och badade hos mormor.
Vi stannade även till på Fullerö.
Jag har aldrig varit där.
Men det var ju verkligen en butik för oss.
Vi handlade tre tavlor och en lampa men vi ska åka tillbaka och handla massor.
'
Söt liten lampa som passade perfekt i hallen på den nya skänken.
.
Nu ska vi ut i skogen och leta svamp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0