En mysig helg

Jag och Julius har haft en riktigt bra helg för oss själva eller vi har inte varit själva någonting egentligen.
Linus åkte till Bjursås i går för att träna lite skidåkning inför Vasalopet.
Han slog ju axeln ur led förra året så han ska ladda för i år i stället.
Men det verkar som det är någon som inte vill att Linus ska åka det där förbannade vasaloppet.
I torsdags så skulle han springa upp och möta mig vid dörren och fick lite bråttom och slog i tån i soffbenet.
Bröt "pek"tån!!!!
Men han ville åka upp och kolla om han kunde åka någon... Nej, det gick inte.
.
Jag och Julius åkte iallafall igår förs hem till kusinerna i Enskede och hälsade på innan vi åkte vidare till Gustavsberg och mötte upp Klara.
Där handlade vi middag och lite annat gott.
Jag kanske inte sagt det tidigare men Klara ska ha barn i juni!!!!!
Hon var på ultraljud i veckan och tog reda på att det var en flicka.
Klara är så fin och har fått en så söt liten mage.
.
Vi åkte iallafall vidare hem till Lagnö och lagade spagetti och köttfärssås och precis då kom Ingrid oxå.
Jag och Inkan drack ett glas vin.
Och vi åt frysta vindruvor! Det var riktigt gott och det ska jag göra själv lite oftare
Julius somnade vid 21.30!!!!
Vi tjejer snackade till 00.
Det är så skönt att bara ha en sån lugn kväll med god mat i myskläder och bara gå och lägga sig när man är trött.
Det är så sällan man gör det.
Konstigt när det är så enkelt och mysigt.
.
I morse hade vi planer på att åka lite pulka men det blev en seg morgon men lång frukost, häng i soffan och lek med Julius innan vi tog bilen till Uppsala.
.
Jag har ingen telefon längre. Det är helt trasig och den går inte att få igång längre. Julius tappade den på ett klinkersgolv från två meters höjd.
Så nu har jag varken telefon och kamera!!!
Två saker som är ganska viktiga i mitt liv...
.
När vi kom hem åkte vi nästan direkt till min morbror på kalas för han fyller nästa vecka och Kai i morgon.
Grattis grattis
Vi fick fantastisk mat och åt som vanligt för mycket.
Det var trevligt men Julius blev så trött så vi åkte vid 20 för vi skulle förbi kattis oxå för hon blev klar sjuksyrra idag!!!!
Jag tror vi var där i max 30 min sen gick det inte att hålla Julius vid liv.
Han somnade direkt när vi satte oss i bilen.
Fick välling när vi kom hem och somnade om som en stock.
.
Han går mer och mer nu.
Det har hänt så mycket de senaste dagarna, nu går han mer än han kryper. Men ska han ta sig fort någon stan så kryper han fortfarande för det går så mycket snabbare.
Han är så duktig.
.
Nu ska jag sova och i morgon kommer Linus hem.
Saknar honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0