Det blev ett bad

Jag mötte upp Linus och Julius vid Ica, där satt de på en bänk och ät glass.
Det är verkligen härligt när Julius får syn på en och skiner upp som en sol.... Då blir man lycklig och glömmer ganska snabbt om man haft en jobbig dag.
Älskade unge.
När vi kom hem så tog vi ut babybaljan och fyllde den med vatten.
Medan jag fyllde den så sprang Julius runt naken i trädgården och satte sig i sanden... haha han tyckte nog att det kändes konstigt.
Men han tyckte det var väldigt mysigt att bada och springa runt och bada igen.
Sen tog vi en liten cykeltur men den var inte så mysig...
Han hatar att ha hjälm på sig så efer 800 m så blev det inte roligt längre... Han grät hela vägen till lekplatsen och hela vägen hem...
Känns inte så roligt, jag som tycker det är så mysigt att cykla.
Väl hemma fick han springa runt lite innan vi hade grillat klart.
Nu har jag packat och Julius sover som en stock...
I morgon åker vi till Karlskoga, Forshaga och sen vidare till Lund på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0