Bakdag

I morse vaknade Julius kl 6.00
Jag var inte så duktig igår på att lägga mig i tid så jag var så trött...
Men det var bara att pallra sig upp...
Men jag har ju sån tur för när jag väl går upp så är jag snabbt pigg.
.
Jag började baka bullar...
.
Vi ska ju ha kalas för Julle på lördag och jag tänker inte göra som jag alltid brukar... Baka samma dag... Så jag tyckte det var ett ypperligt tillfälle att börja mitt bakande.
.
Så kl 8 när Linus kom upp så luktade det bullar i hela huset.
Underbart.
Men märkte att jag måste baka fler bullar för det är ju min släkt som kommer.. Hehe Inte för att de äter mycket utan för att de är så många.
Petra + kusinerna och G+G kommer vid 13.
Min släkt kommer vid 14.
Sen kommer några kompisar efter 16 och stannar kvar och käkar vid 19.
He dag alltså men så trevligt.
Så ska alla få se huset...
Som inte alls är färdigt inrett.
Men det får de ta. De tycker nog om oss iallafall.
.
Nu är det Grays.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0