Selma VS Sigge

Ja det är riktigt bråkigt hemma hos oss.
.
När Selma först såg Sigge så blev hon jätteglad och bara sprang fram och och nosade.
men efter en timme så blev hon arg på honom.
Jag tror att det har med ungarna att göra. Efter deras första catfight så delade vi på dem så han skulle få sova själv.
Sen på morgonen när vi gick hemifrån så öppnade vi så de skulle få göra upp det de skulle göra upp i fred.
.
Men när vi kom hem sen så var de inte kompisar.
Hon smög på honom och så fort hon närmade sig så lägger Sigge sig ner...
Stackarn, jag tycker så synd om honom...
.
Sen i morse, när Selma kom från ungarna så sprang hon bara förbi honom. Men efter ett tag kom hon på det igen och började smyga på honom...
Jag hoppas de löser det här snart för jag tycker det är så jobbigt.
.
Kattungarna mår bra, men jag får dem inte att prova mat och jag har ingen aning om hur jag ska göra.
men jag får väl prova med grädde och kattmaten de andra katterna äter.
Någon gång så måste de börja äta.
Hoppas innan vi sticker till Egypten.
Det kommer bilder på dem snart.
Ebbot kommer nog killen heta... Tror jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tydligen populärt. Det heter Patrik Helmerssons son också.

2010-12-11 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0