Helvetesnätter

Nu har han haft två nätter där han varit uppe och lekt i tre timmar.
Lekt med bilar, stått och sjungit i soffan och kollat på Animal planet och CSI.
Kanske inte det bästa programmen men när man själv är dödstrött så gör man alls för att han ska komma ner i varv och kanske somna om
Men i natt...
Då sov han i sin säng från kl 20.00 till 6.30.
Underbart och man känner sig som en ny människa...
.
Inte Linus, han har fått ryggskott.
Det är Älgjakt och idag gick det inte att komma ur sängen.
Stackarn.
.
Nu sitter jag på jobbet och försöker få något gjort men jag har verkligen en seg dag idag.
Jag får ingenting gjort och jag har massor att göra egentligen.
.
I måndags var vi nere på marknaden.
Men vad det är mycket skit där.
HAr det blivit värre eller har jag fått högre krav?
Jag köpte strumpor till Julius men sen blev det inte så mycket mer.
Bjöd Julle på en munk men det var ingen höjdare. Den kom ut lika fort..
.
Igår var vi och matade fåren utanför Julius Förskola.
Sen åkte vi hem och mös.
Lagade mat och mös lite till tills det var dags att hoppa i sängen.
.
När vi mös så tände vi ljus i hela huset...
Här är vårt senaste inköp.
Jag ska böra ta kort med kameran istället för mobilen.
Det blir lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0