Är Neg idag

Jag är så trött!!!!
Känns inte som att Julius bökade så mycket inatt och jag tror jag sovit ordentligt.
Vi måste verkligen ta tag i det här med att han ska sova i sin säng.
Man blir så lat och lägger honom i vår säng för att vi ska slippa att gå upp och hämta honom när han vaknar.
Vi ska köpa en madrass som vi ska ha i hans rum så att man kan lägga sig hos honom istället för att han ligger och trängs i vår 160 säng.
.
Vi har även dragit ner sömnen på förskolan eftersom han somnat 22-23 de senaste veckan.
Så igår när jag hämtade honom på förskolan så hade jag tagit med pulkan så vi åkte direkt och åkte pulka för att han inte skull säcka ihop för tidigt hemma.
.
Han har inte åkt pulka i riktig backe i år.
Men vi gick högst upp så satte jag honom i knät.
Bromsade väldigt mycket första gången och han kiknade av skratt.
Tillslut behövde jag inte bromsa utan vi åkte fullfart ner för hela backen.
Det var så kul.
Måste köpa en hjälm till honom så man inte behöver vara orolig för att ramla.
Efter att vi åkt 10 gånger så såg han lekplatsen som var på andra sidan kullen så vi gick dit och då kom Julius kompis Line och hennes storebror dit och lekte med oss.
Brandbilen var en stor favorit.
Snigeln var inte så rolig för det var för mycket snö och det gick inte att gunga.
.
Det är så skönt att det börjar bli ljusare för man kan gå iväg och göra någonting efter förskolan.
Jag har haft sånt dåligt samvete i några veckor för att vi bara åker hem och inte gör någonting.
Men nu... nu ska jag se till att hitta på saker.
Idag ska vi åka och hälsa på hemma hos Frida och tjejerna enstund innan vi åker hem och lagar mat
Fick hjälp av Linda hur jag skulle lägga in filmer.
Här är sångfågeln.

Kommentarer
Postat av: Linda H

Kanon det fungerade! Han är för söt. kram :D

2011-02-01 @ 14:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0