Bandy

Hej.
Bor i Uppsala, har en sambo som jobbar med Bandyfinalen men har aldrig varit på en bandymatch.
Igår fick vi möjligheten.
Men eftersom det var så kallt och Julius inte helt kry så var vi bara där i ca 20 min
Men på dagen få var vi ute och gick för Julius vägrade att somna här hemma.
Så kände jag att jag saknade lite att vara mammaledig.
Just det där med att ut och gå med vagnen och inte ha en massa måsten.
Samtidigt är det så kul på jobbet just nu...
Vi öppnar vårt café Två Gummor på tisdag och det är massor att fixa till det.
Så är Julius Sjuk och jag måste vara hemma!!
Stress
Annie, hon är fantastisk. Hon håller ställningarna och ser till att allt löser sig ändå.
Hon är där nästan dygnet runt.
Jag vill hjälpa till men har det finns inget att göra.
Här börjar cafét växa fram.
.
Heja Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0