B.U.S

Ja, jag har ju utökat mina kurser på B.U.S-ungar.
Har 6 st grupper och i åldrarna 2-6 år.
Jag hade en annons ute i tidningen i lördags.
När jag kollade mailen kl 7 på morgonen och då hade jag redan fått 10 anmälningar!
Grupperna fylldes snabbt och nu börjar det på söndag med 6 fulla grupper.
Jag fick ifs ändra en grupp.
Det kom lite för få anmälningar till en av de äldsta grupperna så jag tog bort den och gjorde en till 09:a grupp för den var det ett väldans tryck på.
.
Jag är nervös samtidigt som att det ska bli väldigt kul.
Jag känner mig väldigt trygg i 3-4 års grupperna för jag har kört det en gång,
Men just 2 åringarna...
De är svåra att fånga och som tur är har jag med mig föräldrarna.
Jag får prova mig fram till något bra.
.
Jag har iallafall bestämt mig för att inte ha med Julius.
Jag tror inte det skulle fungera. Han är för mammig eller jag vet inte.
Jag tror inte jag kan koncentrera mig lika bra.
.
Jag skulle behöva hjälp av någon som kan hjälpa mig med de äldre grupperna.
Är någon intresserad så hör av er.
10-11.15 behöver jag verkligen hjälp men det skulle vara bra att få hjälp 10-14.15.
.
Nu ska jag planera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0