Ingen latmask

Nu när städerskan har stuckit och jag fått tagit över så blir det inga lata dagar precis.
Har även fått reda på att det är jag som ska ta vattenprover varje dag och rengöra filter mm i poolrummet.
Så nu hinner jag inte sitta och slösurfa och fixa med blogg och grejer som jag brukar.
Nu har jag lite tid över innan jag ska in och städa herrarnas.
Jag har även fått en logga till men B.U.S-ungar.
En tjej på Linus jobb gjorde den fast hon absolut inte har tid. hon satt på kvällen och gjorde den så hon ska få något fint av mig.
Här är den
Den är så fin tycker jag.
Inga konstigheter och man förstår direkt att den är riktad till barn.
.
Så i morgon lördag så kommer det att vara en annons i UNT.
Läskigt.
Antingen blir det flopp och inga anmäler sig eller så blir det sjukt många som vill prova och så har jag inte så mycket platser....
Eller... jag har 60 platser kvar tror jag.
Hoppas jag fyller dem bara.
Sen ska jag ut i helgen eller veckan och sätta upp lappar på ICA och på olika förskolor.
.
Som jag berättat förut så älskar ju Julle att leka affär, speciellt när man beställer kaffe och man bränner sig eller det smakar illa.
Nu får man inte beställa kaffe länge utan han ska ha något annat...'
Skulle in med filmer här men det funkade inte så jag får lägga in länken
.
http://www.youtube.com/watch?v=RJPockSGpjo
.
och beställer man kaffe så blir det så här
.
http://www.youtube.com/watch?v=rzSelUYgsUs
.
Han har väldigt roligt och är väldigt bestämd som ni ser.
.
Nu är det städdags och jag är hungrig.
Städa först äta sen.
Tjillivippen

Kommentarer
Postat av: Linda H

vad skönt att höra att det inte fungerar att lägga upp filmer för dej heller, trodde det var min data det var fel på. Höll på bli tokig igår. Hör av dej när du har tid över. kram kram

2011-01-22 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0