Halsfluss

Ja då var det dags för årets första halsfluss men den här gången är det som sagt lite annorlunda att var sjuk. 
Har varit och fått penisilin och order om att inte mysa så mycket med Julius så länge jag smittar. 
Hur lätt är det?!
De sa att bebisar förmodligen är emuna så länge man ammar med det är ingen garanti så de sa att jag får sköta amnigen och Linus får ta hand om Julius och all mys... Jobbigt tycker jag.

Amningen gör inte alls ont längre, jag tänkte på det idag att det är nog så här det ska vara att amma. Att man bara tycker det är mysigt att ha honom så nära utan smärta och ångest...

Vi är fortfarande ute på landet och idag kommer min mamma och pappa på besök och ska käka lunch och middag. Synd bara att det är så kallt idag... endast 4 grader och det har tom snöat en sväng. Men vi får visa hur fint det är här iallafall och förhoppningsvis kommer de hit fler gånger och då får prova poolen.

Idag har jag gjort en bra gärning... Jag har köpt en unicef nål!! Det som gjorde att jag köpte den är den fantastiska reklamen, den är verkligen helt suverän och man blir berörd. Så jag har förhoppningsvis bidragit till några hjärtattacker på människor som använder sig av barnarbete.

Nu ska jag sova lite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0