Han har blivit en person

Idag har han blivit en person på riktigt.
Fick hans personnummer och brev från skatteverket bär vi fick bekräfta han namn.
Julius Jonsson
Låter riktigt bra tycker jag. Vi ska bara bestämma oss för ett andra namn, just nu lutar det åt att det blir Julius Marcus Jonsson men det ska diskuteras lite till.

12 dagar är han idag och det känns som han redan har en personlighet. Det har han förmodligen men man ser mer och mer och det händer saker varje dag. 
Jag är så lycklig just nu, allt funkar så bra och vågar inte hoppas på att det ska vara så här. Snart kommer säkert koliken och bara konstant skrikande hela dagar.
Just nu är han så konsekvent i sitt skrikande. Fixar man det som är fel så slutar han på en gång och det är inget onödigt skrik, men det vet jag att det kommer att ändras. Men nu är det bara underbart.

Idag har vi varit på långpromenad, Sigge följde med till stallet sen fick vi gå tillbaka och stänga in honom i huset för kan fick inte följa med till affären. 
Allt har funkat så bra med honom förutom att han varit väldigt sur på mig. Det har ju bara varit han och jag sen han kom till vårt hem som kattunge och jag ägnade all min tid till honom och nu är det en annan som tar all min tid. Jag försöker att gosa och mysa med honom när det finns lite tid.
Så nu de senaste dagarna  har han blivit mer som sig själv igen. Nyfiken på Julius och går och nosar på honom hela tiden. men går sin väg om det blir för mycket liv.
 Han sover bara i sin korg inte alls i i spjälsängen. han tycker väl Julius gnyr för mycket och det är mycket lugnare i hans korg.

Var på stan och fikade med Katrine i går och hon hade med sig sin systemkamera. Hon tog många fantastiska bilder som jag ska få på en skiva sen. Jättekul att ha bilder som ser lite proffsiga ut istället för våra hobbybilder med vår fina kamera.
Tack så mycket Katrine och det är alltid så mysigt att träffa dig.

Nu ska han matas


här si sin fina Barbastark tröja.


Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Åh, han är så fin! Avundas dig din mysiga tid som du har nu, även om det också kan vara jobbigt ibland. Skönt att allt funkar bra, hoppas ni får fortsätta ha det så, men även om det inte gör det så fixar du det också, morsan!

Kram

2009-04-03 @ 16:28:31
Postat av: Pia

Jag vill också träffa bebisen!! sööööt!! hoppas ni alla mår bra!

2009-04-03 @ 18:26:55
Postat av: Lovisa

Han är så lugn och snäll och söt. <33

2009-04-06 @ 11:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0