Nästan klara

Vi är nästan klara med vårt lilla kryp in. Vi ska bara gå ut och måla en gång till med våtrumsfärgen så är det klart sen. 
I morgon kommer vi att börja flytta ut grejer till V-rummet och sätta in trinettköket.
Våtrumsmattan läggs in på onsdag och sen kan vi börja ta ut dusch, toalett och handfat.
Nu känns det som att vi kommer hinna till på fredag men det gäller att jobba från tidig morgon till sen kväll.

I morgon börjar Julius på babysim!!!!
Eller inte på riktigt, första gången är en teorigång... men nästa måndag kommer vi att hoppa ner i vattnet. Vi badade i baljan i går och jäklar vad han sparkade vatten, det blev en sjö i hela badrummet. Så det känns osm att han kommer tycka det är kul med babysim.

Gud jag känner att det här inlägget blir lika hattigt som jag känner mig just nu. Det är så mycket som ska göras och jag känner att det bara vimsar i huvudet.
Ska på möte med gympan på tisdagkväll och jag känner verkligen att jag inte hinner med det, det är ett viktigt möte så jag har inget annat val än att gå dit. Men det är sagt att det bara kommer att hålla på till 21 så vi går se till att det bara är det oxå.
Tjejerna ska ha uppvisning på studenternas på lördag och jag har inte en chans att vara där.
Kan inte vara på någon träning den här veckan och vi har verkligen kris med tränare med de får lov att klara sig utan mig. Är nog ingen bra tränare heller om jag känner mig stressad över allt som händer här hemma.
Samtidigt som det är mycket så är det väldigt kul att hålla på att pyssla och jobba och jag tror att vi kommer att få det mysigt i vårt lilla kryp in.
Linus sa det idag att det kommer bli mycket radio, samtal och kanske lite vin. Det låter väl inte helt fel.

Lördagen blev lyckad och vi hade väldigt kul på Grönan, det blev inte att jag åkte något eftersom Julius var med och det var långa köer till allt. ag skulle ha velat åka Insane men jag får ta det någon annan dag.

Här är en av Katrines fantastiska bilder från namnfesten.

Nu ska jag ut och måla en sista gång.


Kommentarer
Postat av: eriksson

du kan ladda hem picasa 3 från goggle , det e gratis :) där fixar jag !

2009-08-24 @ 14:37:31
URL: http://sofiaaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0