Har tydligen inte fattat att jag inte kan röra mig som vanligt!

Kan bli så arg på mig själv ibland!!! Bara för att jag inte haft ont i fogarna på några dagar så verkar jag tro att jag kan göra allt som jag brukar.
Som på friståendeträningen med tjejerna idag så var jag med på det mesta som piruetter, bensparkar (smart) och hopp (ännu smartare) Nu är jag liggande i soffan och kan knappt ta mig upp. Inte tala om hur det gick att ta mig i och ur bilen. Varför kan jag inte tänka lite längre, jag i 8:e månaden och kan inte dansa och hoppa och träna gymnastik!!!!!!!

Nu blir det till att ta det lugnt i några dagar så får vi hoppas att det blir bättre.
Nu börjar Holliday.


Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Du kanske glömde bort magen en stund, låter iofs konstigt för nu är den stor!

Kram

2009-02-01 @ 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0