Inbland sviker ens positiva energi

Jag var å otroligt trött igår, inte bara fysiskt utan även psykiskt. Det var en del som skulle planeras inför vår Sälen resa eftersom vi är en del som ska åka upp men jag orkade inte bry mig och vissa saker tycker jag ordnar sig ändå. Men sån är jag  och jag har verkligen förståelse för dem som vill ha full kontroll. Det var bara fel dag.
Men sen började jag fundera på varför ska vi upp till Sälen nu när det är så närma? Varför ska jag alltid var en sån som ska var med på allt?
Jag vill ju vara där uppe men att ta sig dit och sen om det skulle sätta igång medans vi är där... Mora? När man känner sig trygg här hemma...
Pratade och grät lite sen kändes det lite bättre.
Har sammandragningar och lite förvärkar (tror jag) på kvällarna. Svårt att slappna av  men somnar alltid till slut och sover ganska bra. Behöver bara gå upp ca två gånger.

Som sagt, vi åker till Sälen i morgon... Och idag känns det bra och ser fram emot att få ta det lugnt och bara njuta i några dagar.
Kattvakt hade vi glömt bort att fixa men det löste sig väldigt snabbt. Min underbara moster Eva med familj tar hand om honom hela helgen.
Känns skönt att någon som bor lite större tar hand om honom + att jag tror att Jennie kommer kela ihjäl sig och det är ju något Sigge gillar.

Så här somnade han igår efter lite kelning.

Nu ska jag till Elgiganten och ONOFF och leta kamera sen ner till Lilla Rummet för att köpa en snuttefilt.
Kl 17 börjar träna tjejerna och det är sluttampen nu. Kör bara nästa vecka oxå sen är det slut för ett tag och det känns faktiskt skönt även om jag kommer att sakna tjejerna.





Kommentarer
Postat av: frida johnsson

Hej hoppas du/ni får det bara i sälen! Vi får hoppas att den lilla väntar med att titta ut.Hon/Han vill nog ABSOLUT inte ut i kylan där uppe;) tänker på dig miljoner kramar Frida

2009-02-25 @ 19:09:53
Postat av: johanna

Kolla gärna in i min blogg o säg vad du tycker.

Om du gillar den får du gärna börja prenumerera med Bloglovin

Ha en jätte bra dag :)

2009-02-25 @ 19:12:43
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: SOFFY

Söt bild x3

2009-02-25 @ 19:21:45
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0